''Als ik 18 ben ga ik met Pappa naar Afrika'' - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van Sophie Sollie - WaarBenJij.nu ''Als ik 18 ben ga ik met Pappa naar Afrika'' - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van Sophie Sollie - WaarBenJij.nu

''Als ik 18 ben ga ik met Pappa naar Afrika''

Blijf op de hoogte en volg Sophie

29 Maart 2015 | Nederland, Groesbeek

Ik heb het zo vaak geroepen als klein meisje, ''als ik 18 ben ga ik met Pappa naar Afrika''. En nu, een paar jaar later dan geplant, gaat het dan echt gebeuren. Ik ga met Pappa naar Afrika.
Want voor de mensen die het nog niet weten, mijn vader gaat de eerste paar dagen met mij mee naar Ghana. :-)
Het was al mijn grootste droom om naar Afrika te gaan, maar nu is mijn droom helemaal compleet.
Stiekem kan ik het nog steeds niet geloven. Maar het is echt zo.
Het is ook zo bijzonder om te weten dat ze dit allemaal achter mij rug om hebben geregeld om mij compleet te verrassen.
De meeste mensen weten het wel, ik en vliegen is geen succes. (Ik en openbaar vervoer in het algemeen niet trouwens)
Maar met het idee dat mijn vader aan mijn zijden zal zijn in het vliegtuig, is een hele grote opluchting!
De koffers zijn inmiddels gepakt en de laatste dingetjes worden bij elkaar geraapt en geregeld. En dan, over 2 nachtjes slapen is het eindelijk zo ver.
Dan ga ik mijn allergrootste droom waar maken...
Wauw! Niet te geloven toch?! :-)