Het is bijna zo ver... - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van Sophie Sollie - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver... - Reisverslag uit Groesbeek, Nederland van Sophie Sollie - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver...

Blijf op de hoogte en volg Sophie

25 Maart 2015 | Nederland, Groesbeek

Nog 5 dagen en dan is het zover, mijn reis naar Ghana.
De slapeloze nachten, zweethandjes en traanoogjes beginnen nu wel te komen.
Want het is spannend, heel erg spannend! Maar ik kijk er onwijs naar uit.
Ik kan nog steeds niet geloven dat mijn allergrootste droom werkelijkheid gaat worden... Maar dinsdag is het zover, dan vertrek ik voor 2 maanden naar Ghana.
Voor degene die niet zo op de hoogte zijn van wat ik ga doen, ik ga 2 maanden vrijwilligerswerk verrichten in een kindertehuis.
Dit kindertehuis heet Hanukkah en is opgezet door Mariette's Child Care.
De trotse eigenaren zijn Mariette Krouwel en Moses Asagbo.
Ik kan niet wachten om mijn biezen te pakken en 2 maanden door te brengen in dit prachtige tehuis. En natuurlijk dit prachtige land.
Maar.... eerst nog even genieten van mijn thuis basis.
Counting down the days!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groesbeek

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Mei 2015

Ko-Sa Beach.

30 April 2015

1 maand gehad, 1 maand te gaan.

24 April 2015

The Hanukkah Family.

16 April 2015

The African Life.

11 April 2015

Solomon Bennett.
Sophie

Van 31 maart tot 31 mei zit ik in Sunyani,Ghana. Ik ga hier vrijwilligerswerk doen in het kindertehuis Hanukkah, opgezet door Mariette's Child Care. Omdat dit een fantastische ervaring/uitdaging voor mij zal zijn, kunnen jullie hier meegenieten van mijn avonturen en verhalen. :-) Enjoy!

Actief sinds 11 Maart 2015
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 4183

Voorgaande reizen:

11 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: